Condiții generale pentru livrarea produselor vândute și expediate de Marcomed
Denumirea companiei: MARCOMED SRL
Adresa Sediului Social: Arinilor nr 24, Bistrita, Bistrita-Nasaud,
Cod unic de inregistrare: RO23136975
Nr. Reg. Comertului: J06/86/2008
Telefon: 0745329303
Detalii despre dreptul la retragere:
Temei legal: OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative
– Produsul trebuie returnat, pe cat posibil, in ambalajul original, insotit de factura si chitanta, originale.
– Costurile transportului la retur nu se inapoiaza. Vom accepta numai pachetele care au taxe de transport preplatite.
– Produsul returnat trebuie asigurat la valoarea lui reala prin transportator. Confirmarea de primire este obligatorie.
– Returnarea banilor se face prin aceeasi metoda prin care ati efectuat plata.
Produsul nu se despagubeste daca:
– Va razganditi dupa ce produsul a fost comandat si ati efectuat plata, daca nu apare una din conditiile mentionate la POLITICA DE RETURURI;
– Adresa pe care ati folosit-o pentru a face comanda a fost gresita sau nu a fost exacta.
Va asiguram ca firma noastra face tot ceea ce este posibil pentru a satisface in cele mai mici detalii cerintele clientilor sai.
Firmele particulare de transport cu care lucram garanteaza manipularea si transportul pachetelor cu cea mai mare grija, preluand intacta marfa de la expeditor.
Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
- – ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separate
- – ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese
Unele produse au o politică de retur specifică, îți recomandăm să citești condițiile mai jos.
- Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Asigură-te ca produsul nu este protejat de parole setate de tine și că ai șters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel încât produsul să nu contina nici o data cu caracter personal si sa poată fi adus la software-ul inițial.
- Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
- Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
- Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
- Poti returna foliile pentru tablete, telefoane mobile și eBook readere doar dacă nu le-ai folosit.
- Poți returna becurile, lanternele, prelungitoarele, prizele, bateriile, acumulatorii si incarcatoarele, doar daca sunt sigilate.
- Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
- Nu se acceptă returul dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, dacă produsele au licențe OEM activate sau dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare.
- Electrocasnicele mici, in cazul in care au fost desigilate si testate de catre client, trebuie aduse curate pentru ca returul sa fie acceptat.
- Nu se acceptă returul produselor Cosmetice, a celor din categoria Maternitate si de ingrijire personala dacă au fost utilizate, desigilate sau testate, din motive de protecție a sănătății clienților sau din motive de igienă.
- Nu pot fi returnate asigurările auto și rovinietele. Excepție fac polițele de asigurare ale căror date nu corespund cu cele introduse la înregistrarea comenzii.
- Produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, nepurtat, fara pete sau rupturi.
- Produsele marcate in formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifatein site la solicitarea returului. Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.
Cerere de retur anulată
Dacă cererea ta de retur a fost anulată, atunci e posibil să fi avut loc una dintre situațiile:
- Te-ai răzgândit și nu ai mai predat coletul curierului.
- Curierul te-a sunat de trei ori, dar nu a reușit să dea de tine.
Dacă știi că nu s-a întâmplat așa, te rugăm să ne trimiți un mesaj sau sună-ne la 0745329303
Anexă privind protecția datelor cu caracter personal
Preambul:
– Operatorul a luat cunoştinţă despre Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016
(denumit în continuare „Regulamentul”) şi în special de obligaţiile care revin oricărui Operator de date cu caracter personal.
– Vânzătorul declară că a fost informat asupra obligaţiei sale de a prezenta garanţii contractuale, legate în special de securitatea,
modalităţile de prelucrare şi de transfer al oricăror date cu caracter personal.
Părţile au convenit încheierea prezentei anexe, parte integrantă din Contract, prin care se stabilesc următoarele:
Articolul 1. – Definiţii
1.1. Conform Regulamentului, părţile agreează următoarele definiţii:
- a) „Date cu caracter personal”: desemnează orice informaţii referitoare la o persoană fizică identificată sau identificabilă
(denumită în continuare „persoană vizată”). Este considerată a fi o „persoană fizică identificabilă” o persoană fizică ce poate fi
identificată, în mod direct sau indirect, în special prin referire la un identificator, precum un nume, un număr de identificare, date
de localizare, un identificator online, sau la mai multe elemente specifice proprii identităţii sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale;
- b) „Operator”: desemnează Vânzătorul, care stabileşte scopurile şi mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal;
- c) „Responsabil de prelucrare”: Operatorul sau persoana desemnată responsabilă cu protecția datelor;
- d) „Prelucrarea datelor cu caracter personal”: desemnează orice operaţiune sau orice ansamblu de operaţiuni efectuate sau nu de către Operator cu ajutorul unor procedee automatizate şi
aplicate datelor sau ansamblurilor de date cu caracter personal, precum culegerea, înregistrarea, organizarea, structurarea, păstrarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea,
utilizarea, comunicarea prin transmisie, difuzarea sau orice altă formă de punere la dispoziţie, apropierea sau interconectarea, limitarea, ştergerea sau distrugerea acestora;
- e) „Parte terță” înseamnă o persoană fizică sau juridică, autoritate publică, agenție sau organism altul decât persoana vizată, operatorul, persoana împuternicită de operator și
persoanele care, sub directa autoritate a operatorului sau a persoanei împuternicite de operator, sunt autorizate să prelucreze date cu caracter personal;
- f) „Consimțământ” al persoanei vizate înseamnă orice manifestare de voință liberă, specifică, informată și lipsită de ambiguitate a persoanei vizate prin care aceasta acceptă, printro
declarație sau printr-o acțiune fără echivoc, ca datele cu caracter personal care o privesc să fie prelucrate;
- g) „Încălcarea securității datelor cu caracter personal”: desemnează o violare a securităţii care atrage după sine, în mod accidental sau ilicit, distrugerea, pierderea, alterarea divulgarea
neautorizată a datelor cu caracter personal transmise, păstrate
sau prelucrate în alt mod, sau accesul neautorizat la respectivele date.
Articolul 2 – Tipurile de date cu caracter personal care fac obiectul prelucrării
2.1. În baza Contractului, datele cu caracter personal care fac obiectul prelucrării sunt următoarele:
Date personale: nume şi prenume, adresa de e-mail, telefon.
2.2. În măsura în care, în baza Contractului, se vor adăuga categorii de date, părţile vor încheia un act adiţional, care va conţine noile tipuri de date prelucrate.
Articolul 3 – Durata prelucrării. Localizarea fizică a datelor
3.1. Datele cu caracter personal vor fi prelucrate pe întreaga perioadă cât Contractul încheiat între părţi va fi în vigoare, cu îndeplinirea prevederilor aferente Capitolul II, Art. 5 din
Regulamentul UE 2016/679, cu referire la modul şi perioada de stocare a datelor cu caracter personal.
3.2. Datele cu caracter personal trebuie păstrate într-o formă care permite identificarea persoanelor vizate pe o perioadă care nu depăşeşte perioada necesară îndeplinirii scopurilor în care
sunt prelucrate datele; datele cu caracter personal pot fi stocate pe perioade mai lungi în măsura în care acestea vor fi prelucrate exclusiv în scopuri de arhivare în interes public, în scopuri de
cercetare ştiinţifică sau istorică ori în scopuri statistice, în conformitate cu art. 89 alin. (1) din Regulament, sub rezerva punerii în aplicare a măsurilor de ordin tehnic şi organizatoric
adecvate prevăzute în respectivul Regulament în vederea garantării drepturilor şi libertăţilor persoanei vizate (“limitări legate de stocare”).
3.3. Operatorul procesează datele cu caracter personal menţionate la Articolul 2, în următoarea locaţie fizică: Hațeg, str. Horea, nr. 115, jud. Hunedoara.
3.4. Vânzătorul nu îşi va schimba locaţia fizică în care procesează date cu caracter personal fără a informa Beneficiarul despre astfel de modificări intenţionate, cu cel puţin 30 (treizeci)
de zile calendaristice înainte de intrarea în vigoare a acestor
modificări, oferind astfel Beneficiarului posibilitatea de a se opune unor astfel de modificări şi/sau de a solicita măsuri suplimentare.
Articolul 4 – Natura şi scopul prelucrării
4.1. Vânzătorul va prelucra datele cu caracter personal, având temei legal, contractual sau pe bază de consimţământ exprimat în scris pe format hârtie sau prin e-mail.
4.2. Scopul prelucrării datelor cu caracter personal este reprezentat de prestarea de către Vânzător a serviciilor aferente obiectului Contractului.
Articolul 5 – Categoriile de persoane vizate. Dreptul de proprietate asupra datelor cu caracter personal
5.1. Categoriile de persoane vizate sunt următoarele:
Beneficiarul sau destinatarii desemnați de Beneficiar (pentru serviciile oferite în sistem drop-shipping) şi persoanele din cadrul Beneficiarului care au calitatea de destinatari ai unor expedieri trimise de Operator.
5.2. Beneficiarul este şi va rămâne proprietarul datelor cu caracter personal ce fac obiectul prezentului Act adițional.
Articolul 6 – Drepturile şi obligaţiile Vânzătorului, în calitatea sa de Operator
6.1. Operatorul şi inclusiv subcontractorii Operatorului (societățile de curierat, dacă livrarea se face prin curier), se obliga faţă de Beneficiar să se conformeze şi să demonstreze
conformitatea cu principiile legate de prelucrarea datelor cu caracter personal, după cum urmează:
- a) Operatorul va prelucra datele cu caracter personal în mod legal, echitabil şi transparent faţă de persoana vizată;b) Operatorul va colecta datele personale în scopuri determinate, explicite şi legitime, ulterior nefiind permisă prelucrarea într-un mod incompatibil acestor scopuri;
- c) Operatorul se va asigura că datele personale sunt adecvate, relevante şi limitate la ceea ce este necesar în raport cu scopurile în care sunt prelucrate;
- d) Operatorul va păstra datele într-o formă care să permită identificarea persoanelor vizate pe o perioadă care nu depăşeşte perioada necesară îndeplinirii scopurilor în care sunt prelucrate;
- e) Operatorul garantează că datele personale sunt prelucrate într-un mod care asigură securitatea adecvată a datelor, inclusiv protecţia împotriva prelucrării neautorizate sau ilegale,
împotriva pierderii, a distrugerii sau a deteriorării accidentale;
- f) Operatorul se obligă să pună în aplicare măsuri tehnice şi organizatorice adecvate pentru a garanta şi a fi în măsură să demonstreze că prelucrarea se efectuează în conformitate cu
Regulamentul privind protecţia datelor cu caracter personal, revizuind şi actualizând în mod activ respectivele măsuri;
- g) Măsurile tehnice şi organizatorice trebuie să fie menite a asigura că sunt prelucrate numai date cu caracter personal care sunt necesare pentru fiecare scop specific al prelucrării;
- h) Operatorul se obligă să păstreze evidenţele activităţilor de prelucrare aflate în responsabilitatea sa, să coopereze cu autoritatea de supraveghere şi să pună la dispoziţia acesteia, la
cerere, aceste evidente, pentru a putea fi utilizate în scopul monitorizării operaţiunilor de prelucrare respective;
- i) În vederea asigurării unei prelucrări echitabile şi transparente, Operatorul se obligă să utilizeze proceduri matematice sau statistice adecvate pentru crearea de profiluri, să
implementeze măsuri tehnice şi organizatorice adecvate;
- j) Operatorul se asigură că persoanele autorizate să prelucreze datele cu caracter personal s-au angajat să respecte confidenţialitatea sau au o obligaţie statutară adecvată de confidenţialitate;
- k) În cazul în care operaţiunile de prelucrare sunt susceptibile să genereze un risc ridicat pentru drepturile şi libertăţile persoanelor fizice, Operatorul va fi responsabil pentru efectuarea unei evaluări a impactului asupra protecţiei datelor.
Articolul 7 – Drepturile şi obligaţiile Beneficiarului
7.1. Drepturile şi obligaţiile Beneficiarului sunt următoarele:
- a) Dintre cele două Părţi, Beneficiarul este unicul proprietar al Datelor cu caracter personal furnizate de Beneficiar Operatorului sau colectate de către Operator în numele Beneficiarului, iar Beneficiarul are dreptul de a stabili modul de Prelucrare a Datelor cu caracter personal de către Prestator.
- b) Prelucrarea Datelor cu caracter personal va fi efectuată cu respectarea termenilor şi condiţiilor menţionate în instrucţiunile Beneficiarului (astfel cum acestea pot fi modificate periodic), care vor include cel puţin următoarele informaţii: obiectul prelucrării, durata prelucrării, natura şi scopul prelucrării, tipul de date cu caracter personal, categoriile de persoane vizate, obligaţiile şi drepturile Beneficiarului.
- c) Beneficiarul are obligaţia să se asigure că există un temei legal pentru procesarea datelor cu caracter personal, acoperit de prezentul Act adițional;
Articolul 8 – Raportarea încălcării securităţii datelor cu caracter personal
8.1. Operatorul se obligă să notifice Beneficiarului orice violare a datelor cu caracter personal, în termen de 24 (douăzeci și patru) de ore de la data la care a luat la cunoştinţă de existenţa acesteia şi să transmită Beneficiarului un formular pentru raportarea încălcării, furnizând acestuia cât mai multe informaţii despre încălcarea securităţii datelor cu caracter personal.
8.2. Operatorul garantează că va informa Beneficiarul despre orice evoluţii noi legate de incident şi despre măsurile pe care le ia în legătură cu acesta, consultând Beneficiarul, pentru a limita consecinţele incidentului şi pentru a preveni reapariţia acestuia.
8.3. Fără a aduce atingere celor de mai sus, Operatorul este obligat să menţină o listă a fiecărei încălcări a datelor cu caracter personal. Lista va fi trimisă către Beneficiar la prima solicitare a acestuia, în termen de 24 (douăzecișipatru) de ore, în măsura în care se referă la datele cu caracter personal prelucrate de către Operator în numele Beneficiarului. În acest sens,
Operatorul se obligă să pună la dispoziția Beneficiarului liste complete și corecte.
Articolul 9 – Răspunderea juridică
9.1. Pentru orice încălcare a securității datelor cu caracter personal şi implicit a drepturilor persoanelor vizate care au avut ca urmare producerea unui prejudiciu acestora, cauzate de insuficiența măsurilor tehnice de protecţie adoptate de Operator sau produse ca urmare a nerespectării obligaţiilor asumate prin prezentul Act adițional, partea în culpă va fi obligată la plata despăgubirilor pentru prejudiciul direct suferit şi dovedit.
Articolul 10 – Interpretarea clauzelor şi a termenilor.
Clauzele standard
10.1. Toate clauzele prezentului Act Adițional se vor interpreta în spiritul şi conform definiţiilor menţionate la Art.1.
10.2. Clauzele standard ce urmează a fi emise în aplicarea
Regulamentului de către Comisia Europeană şi, după caz, de autoritatea de supraveghere competentă, devin parte integrantă a prezentului Act adițional, fiecare Parte având obligaţia de a lua la cunoştinţă aceste prevederi, inclusiv cu referire la modificările ulterioare.
Articolul 11 – Autoritatea de Supraveghere
11.1. Părţile agreează că autoritatea de supraveghere convenită este Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.
ÎN CE SCOPURI COLECTĂM DATELE?
- îți colectăm datele pentru emiterea facturii bunurilor comandate pe site-ul nostru, informații obligatorii ce trebuie să apară pe factură, conform Codului Fiscal;
- pentru a-ți răspunde la întrebări și solicitări;
- în scop de marketing, însă numai în situația în care ți-ai dat consimțământul în prealabil și te-ai abonat la newsletter-ul nostru. Pentru a nu mai primi mesaje promoționale, poți urma instrucțiunile de dezabonare incluse în fiecare e-mail;
- pentru a oferi și îmbunătății serviciile pe care le oferim.
CÂT TIMP STOCĂM DATELE?
Stocăm datele cu caracter personal doar pe perioada necesară îndeplinirii scopurilor, dar nu mai mult de 5 ani de la ultima vizită pe site sau ultima interacțiune cu noi.