Procedura retur produse și garanții
Conform OUG nr 34/2014 şi a condiţiilor comerciale agreate, clientul final are dreptul să returneze produsul cumpărat, în termen de 14 zile calendaristice (din momentul recepţiei), fără invocarea niciunui motiv şi fără a suporta alte costuri decât cele de livrare.
În cazul unui retur de produse, Cumpărătorul informează Furnizorul cu privire la sosirea produsului retur, urmând ca Furnizorul să recepţioneze produsul, să îl verifice şi să întocmească factura storno pentru produsul returnat, în termen de cel mult 5 zile de la data primirii returului.
Factura storno va fi transmisă prin email către Cumpărător imediat ce a fost întocmită.
Produsul poate fi returnat doar în următoarele condiţii, ce trebuie îndeplinite cumulativ:
– să fie nedeschis din ambalajul lui original
– să nu prezinte urme de zgârieturi, lovituri;
– ambalajul, etichetele şi accesoriile să fie intacte
– să nu prezinte semne de utilizare/folosire.
GARANȚIA PRODUSELOR
Produsele care înregistrează defecte de fabricaţie sau se defectează în perioada de garanţie, se supun condiţiilor de garanţie în conformitate cu Legea nr. 449 din 2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora.
Costurile de reparație, înlocuire, transport şi alte costuri asociate unui produs defectat în perioada de garanţie sunt suportate de către Furnizor.
Furnizorul se obliga să readucă produsul defect la starea normală de funcţionare în termen de maxim 15 zile de la data primirii produsului, iar în cazul în care acesta nu poate fi reparat va înlocui produsul.
Cerere de retur anulată:
Dacă cererea ta de retur a fost anulată , atunci e posibil să fi avut loc una dintre situațiile:
– Te-ai răzgândit și nu ai mai predat coletul curierului.
– Curierul te-a sunat de trei ori dar nu a reușit să dea de tine.
– Daca știi că nu s-a întâmplat așa , te rugăm să ne trimiți un mesaj sau sună-ne la 0745329303 și îțî garantăm soluționarea problemei în cel mai scurt timp posibil.